Helgen..

Är dålig på att uppdatera. Men det händer inget i mitt liv just nu. Arbetslös, pank och bor hemma. Så är det!
Men jag kan berätta lite om min helg ändå...

Fredagen: jag och gullan skulle träna, men så blev det inte. Så jag vart hemma... mamma och pappa åkte till Örebro för att vara barnvakt åt lilla Milo. Bror och hans fru åkte till Ullared tidigt på lördag morgon, så mor och far sov över där då. Så jag och Oscar hade lägenheten för oss själva. Underbart. Vi käka pizza med hans faster och hennes gubbe... sen var det bara hem och mysa.

Lördagen: Oscar åkte tidigt till sin mormor för att hugga ved. Jag låg kvar till kvart i elva.. haha trött som tusan! Gick upp gjorde iordning mig lite. Pröva min nya palette med 120 ögonskuggor. Så det blev ett grönt fint öga. Men det tog jag bort sen... hahah! Jag är inte sån som går runt så utan anledning. Men kanske till en fest någon gång... who knows!? Sen var jag bara själv hela dagen. Oscar kom inte hem förens klockan halv sju-sju på kvällen. Han hade åkt cross med Eddie Lingon ( han heter inte lingon egentligen men vi kallar honom det ). Sååååå jag hade värsta tråkigt igår :/ Men när han kom hem så vart det mys kväll, Robin Hood filmen och chips m. dipp, mums!

Och idag är han iväg igen. Åker cross i Laxå. Så jag är hemma själv... sitter i mitt fina nattlinne jag köpte i Ullared. Men ska snart klä på mig och fixa här hemma innan mamma och pappa kommer hem ikväll. Efter det knallar jag iväg till OK Q8 och lämnar filmen sen tar jag nog en promenad. skönt! Det är juh jätte fint väder. Och så har det varit hela veckan. Riktigt skönt, men kallt som tusan har det varit!

Imorgon är det träning som gäller! I hela två timmar ska vi träna! Härligt härligt! Måste bli av med allt man har lagt på sig i helgen. Hahhaa! Sååå hård träning! Skönt skönt. Tidigt ska det bli också typ runt elva tolv, för på eftermiddagen är det alltid mkt folk där. Så vi går dit när folket jobbar ;D


Nej nu orkar jag inte skriva mer, vilket onödigt inlägg!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0